Wednesday, December 28, 2016

PERANG UNDI ? PEDULIKAH KOREA UTARA ?

salam AS

walaupun umur gua yang tak seberapa nak tua ni namun begitu gua ambik tawu la jugak pasai politik politik kat malaysia nie hik hik hik walaupun ditambah dengan berita bahawa korea selatan tengah nak beperang dengan korea utara walaupun ditambah dengan berita yang korea utara dah sasarkan jepun walaupun israel dengan us nak lancar perang dekat iran walaupun iran yang secara penuhnya diaport oleh russia nak bom us tapi takpe kome relax je, benda tu kita tak payah risau lagi sebab sekarang nie masing masing kat malaysia nie sedang berusaha menegakkan benang yang basah , pergh ayat aku kih kih kih

namun begitu aku rase mesti ramai yang cakap buat ape nak sibuk sibuk hal luar negara kalau hal dalam negara pun tak boleh nak setel ? ya benar, anda pengundi bijak. namun bijak sangatkah anda ? kih kih kih yang tu gua tak boleh nak kecek lelebih sebab ini akan menyebabkan tidak semena mena gua akan dilabel sebagai pro _______ hik hik hik 

Pak Pong Ju 
maka kesimpulannye di sini ape yang gua nak cakap, pilihlah sesiapa pun yang kome rase layak, kome suke yang suka telan duit rakyat nie ke, kome suke yang ade video 3gp nie ke, undilah yang mane kome rasakan dapat membawa perubahan hik hik hik asalkan cepat sikit setelkan masalah masalah yang rakyat pun dah temuntah taik kuning nak dengo kih kih kih bukan ape, sebab kalau kau cakap kau nie sayang negara la ape lah, kome sepatutnya pikio ancaman luar dari negara sekarang nie. mungkin kalau ade yang nampak macam remeh benda nie tahniah anda berada dalam golongan bahlul, len kali banyakkan lah sikit membaca kah kah kah 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...