Saturday, September 10, 2011

10 PERKARA WAJIB LELAKI PERLU BUAT KALAU NAK DAPAT AWEK

salam satu macbeth diucapkan..

sudah lame tidak berbloging bermaksud sudah lapuk la idea yang diberi, hahah.. aku memang takde idea nak tulis  tapi kalau bab bab awek nie aku ade idea la sikit, hehhe.. entry nie sebenarnye kepada semua lelaki yang sudah berpunya, tidak bepunya, hampir berpunya , baru tidak berpunya , yang memikirkan dorang sudah berpunya (syok sendiri) dan pelbagai lagi golongan hahaha :) 10 perkara nie aku boleh andaikan sebagai perkara 'wajib buat' la kononnye untuk memikat awekss..hehe


1. sucikan hati

2. rambut mesti maut

3. baju mesti style

4. seluar jeans *preffered

5. jangan pakai selipar

6. jalan macam biasa jangan nampak macho

7. sembang tak payah kuat kuat sampai nak bagi awek tu dengar.

8. dah ade awek jangan cari awek lain

9. buat eye contact sikit

10. jangan ikut ape aku suruh kalau nak dapat awek +___+

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...