Tuesday, July 5, 2011

LELAKI LEBIH TERTARIK KEPADA PEREMPUAN LEBIH TUA

salam satu perpaduan tanpa perhimpunan BERSIH 2.0

setelah menyepikan diri dengan betol betol sepi, aku pun memutuskan sekali lagi untuk membuang mase aku mengupdate jugak lah, hahah.. harini aku nak sembang satu topik yang agak best untuk disembang sebab aku baru lepas ternampak ade sorang mamat baik budi dan rupe dengan seorang yang aku sangka kan makciknya.. hahah, aku sirius ingat makcik die, tapi selepas aku lihat mereka bermesra dengan gaya yang agak lain macam (tak termasok comolot) aku pon terus menyedari bahawa wanita tersebut bukanlah watak seperti yang aku sangkakan.. maka aku pun berfikir sejenak, dan menyenaraikan sebab sebab semakin menjadi jadi trend ini..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...