Tuesday, April 19, 2011

CITE 'GEMILANG' KAT TV3 BUAT LAWAK BODO

okeyh... aku tawu memang banyak kipas susah-mati cite nie.. aku pon nengok jugak tapi arini aku nak ngutuk sikit.. kepada peminat tiz zaqyah padan muke korang..peduli taik laa...  haha =.= korang mesti tertanye tanye lawak bodo ape nye? ke engko yang bodoh afiq..? ke ko yang taik afiq? haha.. oklah nie sebenarnye lawak bodo die...




semalam aku tengok cite nie ngan mak aku.. episod semalam die cite pasal budak budak kat institut tu dah abis belaja.. pastu si cikgu laki dua orang tu pon bagikla result kat bebudak tuh..so aku pon tengah syok syok ngelamun konon tebayangkan aku la yang dapat stret A nih.. budak budak tu dapat 100% peratus lulus ngan 8 orang stret A katenye... haha.. tetibe mak aku cakap..

"dulu dulu mane la ade orang dapat stret A nih.."mak aku cakap
"dulu dulu orang tak pakai pon A..orang pakai kredit, principal etc sume tuh " mak aku cakap lagi
"nie bukan time dulu kot" aku backup cite nih
"mane ade la... nie zaman baru pas perang la" mak aku cakap lagi..

hahah... aku bukannye ape.. saje je nak mempertikaikan bende nie.. kalau betul cite dorang nie zaman baru pas perang, aku rase patut gune la zaman dulu punye bende.. lagipun mak aku (guru berpengalaman yang sudah mengajar 27 taon) cakap dulu dulu takde pon sekolah yang dapat 100% lulus.. agak tak logik di situ.. haha..

kenape aku peritkai? mesti ade yang cakap "alamk ko nie afiq.. nie cite je laa.. bukannye betol pon.. kang letak principal kang budak budak tak paham, bek takyah buat cite, bodoh sungguh ko nie" saje je aku pertikai sebenarnye.. sebab aku baru je nak kagum 100% kat cite tu..aku akan respek cite tu kalau aku rase takde bende yang akan membuatkan aku cakap "tak logik ah cite nie" overall cite nie memang lain dari yang lain.. cite melayu lain aku tgok sumenye 'cliche' je.. pastu cite hantu bodo semakin belambak lambak lak sekarang nih..  skali mak aku potong stim gitaw aku bende tu.. abis.. tinggal 50% je kekaguman aku.. hahaha... babai.. =.=

ĂƑĬǬ c a k a p → tunggu entry pasal 'kelambakan cite hantu bodo kat tv'

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...