Monday, March 21, 2011

tinggal 57 jam 23 minit nak bersedia

salam satu dua puluh tujuh pagi.. saat aku tulis nie tinggal 57 jam 23 minit sebelum aku menghadapi saat yang mungkin saat terbesar dalam hidup aku andai kata result SPM 2010 akan keluar pada pukul 10 pagi, 23 Mac.. aku tak tawu macam mane dah nak expresskan aku punye ketakutan.. macam style dah aku tunjuk aku nye takot.. nie aku list kan antaranye ...


buat buat temenung depan tv padahal sebab ade awek cun kat dalam tv
makan pon sikit sikit je padahal sebab lauk tak sedap
tido malam pon macam tak lena padahal sebab siang tadi ade awek mintak no fon
pegi tgok wayang cite bes tapi kluaklua muke servous je padahal sebab awek sebelah tak kasik no fon
pak soh cuci kete buat je tanpa bantah padahal sebab dapat komisien lebih banyak dari biasa
tgah jalan ade orang tolak tapi sikit pon tak marah padahal sebab die tolak kene awek la pulak
pak soh pi semayang laju je pegi padahal sebab conan kul 7.30 kat Astro Ceria

harap harap aku tak macam nih nanti


fuhh.. macam macam gaye lagi lah aku buat nak tunjuk aku nye takot nih.. tapi yang sebenarnye dalam hati aku nie memang tengah takot kaw kaw nye... tapi takde ape ape pon yang boleh aku buat dah kan nak betolkan result aku nanti..

yang aku leh buat hanyalah doa je le pastu tawakkal banyak banyak.. kalo boleh pi wat solat hajat sekalik.. =.= 

 "saya mendoakan afiq mendapat stret A+ dalam SPM kali nie... amin.." kata readers sekalian

yes!! kepada mane mane orang yang bace kat atas tuh.. maksudnya korang da doakan tok aku sekalik.. waa.. teharu!! terima kasih sangat sangat.. tu je kot aku nak sembang kali nie.. salam stret A+!! 


2 comments:

  1. suspen seyh bab tunggu result2 nie.
    hahaha.
    all the best bro.
    :D

    ReplyDelete
  2. waa...tibe2 rase takot and menggeletar...
    padahal ayat pendek jer...
    SPM!!
    eh kenape takot sgt ni...ohhh tidakkkk! :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...