Sunday, March 27, 2011

LELAKI DAN PENCUCI MUKA ADALAH KAWAN BAIK

salam satu pencuci muka..

aku sebenarnye tengah kecewa atas sebab yang tak boleh nak dibagitawu so mule la aku nak tulih merapu nie.. hehe.. tapi tadi aku tengok tv aku tenampak fahrin ahmad nye iklan pencuci muke tu.. hahah.. garnier kot.. kebabom aku dapat idea.. hahah... aku bukan nak kate ape la.. time sekolah dulu(aku sekolah asrama) garnier memang popular among student ooo.. kalo kat jamban tuh, out of 10 orang ade la 3 orang kot yang pakai.. garnier memang popular..
tapi biore , nivea ngan oxy pon ramai gak yang pakai oo..kalo yang nak jimat duit brylcream nye pencuci muke pon jadik la...haha..tapi yang paling bes ade kawan aku sorang nih datang jamban bawak berus gigi je.. sampai sampai je abih sume bende dikatok(weh,sikit ubat gigi) hahah.. pastu balik dorm dengan bangge nye berkata.. "haha.. aku datang dengan harapan pulang dengan kejayaan" memang tak gune nye member.. heheh

aku pakai pencuci muka ke idak? haha.. entah la.. aku pakai jugak la kadang kadang kalo aku tak lupe.. hehe.. tapi ade kawan aku yang power doe.. die takleh pakai pencuci muke korang tawu tak.. die pakai pencuci muke klua jerawat.. haha.. aku pon plik.. die cuci muke gak tapi pakai lifeboy je.. hahah... kalo korang tgok muke die bersih je..hehe.. mak aih! aku sembang macam gay pulak ah.. hahah

aku tak tawu la orang dulu dulu pakai ke idak pencuci muke.. so aku ade la tanye pak aku...

aku tanye "pak.. dulu dulu pak pakai pencuci muke tak pak?"


pak aku cakap "haish..! manede.. dulu pak tak pakai pon bende bende camtu" sambil memegang pipinya..


aku cakap "yeke nih.. tipu laa"


pak aku balas "oghang pompuan ye pakai bende bende camtu.. laki pakai dah cam pondan.. tak natural cam orang dulu dulu..tak macam 'true' laki ktenye"

hahah... aku pon tegelak sakan laa.. haha.. aku nak balas ape pon aku tak tawu dah.. btol ke cam pondan and tak 'true' laki.. aku pon tak tawu laa.. hehe.. tapi aku tak nafikan laa laki sekarang nie mempunyai 'self conscious' yang teramat tinggi.. yelakan.. aku rase nie ade kene mengena la dengan bilangan laki yang semakin sikit kalo nak dibandingkan ngan pompuan sekarang nie.. hahahah... ayat kat bawah nie ayat biasa yang orang laki cakap kalo dorang nak gi klua ke ape ke...

" eh beb.. muke aku ok tak? "
" alamak..! rambut lupe nak setting la pulak "
" sialan.. sikat lupe bawak la pulak "
" tak gune.. cermin pon takde kat sini "


BOTAK CAMNI BARU PADAN MUKE


hahaha.. walau macam mane pon laki pade zaman nih.. korang kene terime je la ye wahai kaum Hawa yang tampan tampan belake... haa.. !! amacam kaum wanita kat sane.. ape pendapat korang pulak pasal lelaki ngan pencuci muke.. hahah.. 


ȀϜΪǬ c a k a p → aku pakai Oxy sekarang nie.. bagus ke idak? haha



3 comments:

  1. aq pakai juga pencuci muka.. tapi kalo dah tua ada efek x?

    ReplyDelete
  2. haha.. aku pon tak tawu.. aku rase betambah terok kot.. haha

    ReplyDelete
  3. shazwan ko xpakai pencuci muka la...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...