Saturday, March 12, 2011

kejadian berangkai yang mengejutkan =.=

salam dua setengah pagi.. hari nie macam macam pekare yang tejadi nye.. haish.. tak pasal pasal.. nie aku cite balik kat korang A Series of An Unfortunate Event yang belaku hari nie..


☺ KRONOLOGI NYE

bab 1: gempa yang besar kat Jepun → terkejut jugak lah
okeyh.. yang nie memang aku tekejut jugak.. aku tawu bende nie kat facebook.. kawan kawan aku yang bgtawu.. aku tros pi bukak chanel BBC.. ade la die tunjuk video.. wooo.. dasat oo.. tak sangke sangke... tapi kite takleh nak buat ape ape.. doa je ler.. =.=


bab 2: bbq kat umah pak sedare aku..nyum → terkejut aku
yang nie memang tak disangka sanka jugk sebab aku ingat nak makan kat umah je.. hahaa.. fuhlamak.. macam macam der.. pak sedare aku baru balik dari kota kinabalu.. tu yang die bawak mai bende bende nih.. udang, ketam, sotong, ayam.. fuh.. kenyang.. tapi yang pasni memang aku tak sangke sangke..

bab 3: sepupu aku accident → sangat mengejutkan
die baru abis keje.. die tgah otw nak datang sini.... baru nak balik dapat berita yang sepupu aku nie accident kat susur keluar MRR2 kat depan DECO..tawu ke idak ? kete die tebalik abis.. tapi ade calar sikit je.. bapaknye orang besar dalam polis... habis dikolnya semua orang.. so ramai la polis yang datang.. bapak aku pon polis jugak.. tu yang senang tuh (sikit je effect nye) hahah...
punca : ade pulak jembalang yang masok simpang pon tak reti..masok len salah terus dilanggarnye je. mau nye tak tebalik kancil nih...ngeh ngeh. anyway..takde sape pon injured..


watak utama 

kereta yang tebalik

ramainya polis 

selepas diterbalikkan



à Ӻ Ϊ Ǭ  c a k a p → wajib bersyukur dengan setiap detik dan saat yang kita ada..peace  Ѻ.Ѻ



1 comment:

  1. pasal gempa bumi, kita perlu berdoa supaya mereka selamat dan negara kita pun selamat.
    psal bbq, best ye..nape tak saya sama.
    pasal accident, nasib baik ur cousin xda pape yg terjadi. mesti dia macam trauma sekejap kn?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...