Friday, March 18, 2011

kedudukan semasa lelaki terkacak Malaysia 2011 didedahkan

hahaha.. aku saje je buat tajuk menarik skit nak ajak hampa suma dok mai bace entry nie.. haha..

☼KRONOLOGI NYE
nak dijadikan cerita ramai la kawan kawan aku yang dapat pi PLKN. aku nye tak kene.. tu rambut aku kacak je.. tgok kat header laa... haha.. aku pon tepikir nak buat entry khas mengenang jasa para wirawan ini.. hahaha..


yang menornye kali nie aku nak soh korang bagitawu sikit.. jejaka manakah yang paling kacak semasa rambut mereka digondolkan.. hehe.. cepat cepat.. mai vote sape paling kacak..




IDZHAR THE TALLEST


IZAIMI THE ABANG


SYAMIM THE JUMPER


SAZWAN THE MONEYBOY



NAZIRUL THE TERRIBLE


HAZIQ THE FARMER



WIRA THE ADIL


FAIQ THE LAGENDA BUDAK GANAS


ZARULLAI THE BOTAK


AZIZ THE PANDA MASTER


Å Ƒ Ĭ Ǭ c a k a p → gamba gamba aku kaplak kat fb.. haha.. cepat cepat mai komen.. ☺


6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...