Monday, February 14, 2011

story about 'menunaikan hajat '

☺TOILET @ JAMBAN @ PLACE TO THROW OUT SHIT


heaven for some people..yaiks!
cakap pasal bende nie aku teringat time aku skolaa dlu (sembang macam lame sangat je abis skola).. nak dijadikan cerita aku nie dok laa satu skolah berasrama.... dari fom 1 kot aku masok situ.. pergh.! mulamula masok impression baik gile kat skola tuh... pada 12 januari selesai laa sudah sesi pendaftaran.. aku pon masok laa asrama... makbapaks pon dah balik.. budakbudak lain ade laa yang nangis.. aku tak nangis der! (control macho punye pasal) haha.. maka tugas aku yang pertama sebagai pengguna tandas kat skola tuu pon bermula... aku dengan banggenye mlangkah laa ke sane untuk melunaskan misi aku.. sampaisampai.. terjebik jugak mate aku..  @_@ hahaha...

aku datang dengan harapan.. bajet nak pulang dengan kejayaan laa.. tengoktengok camtu... nak dijadikan cite lagi aku nie pemalu....  kuangkuangkuang... ape lagi.. aku pon menangguhkanla misi mulia aku tuh.. hahaha.. aku bukan ape.. kalo dah tempat die macam tuu ape aku boleh buat...

getah paip ☺
tapi yang nie lagi bes.. ade laa senior aku dluu.. orang panggil die **** haha.. satu lagi masalah kitorang pasal j****n nie, bukan sume j****n ade GETAH PAIP... hahaha... yang senior aku nie pulak punye laa bijak punye pale hotak die, die cabot satu getah paip tuh.. sumpah macam harem

die simpan kat dalam locker die.. buat harte die.. =.=" haha... die memang senang besar laa... so tiaptiap kali die pegi jamban.. die bawak laa menatang haram tuh....tpi die tak tawu.. ramai mata yang memerhati tunggu mase nak bunuh die sebab nak dapatkan harta terulung pengguna j****n tuh.. hahahaahaha..       Ädios

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...