Saturday, February 19, 2011

band otai kot!

COUNTING CROWS
ASSAMEKOM... aku dah lame jugak laa dengar lagu dari band nie.. aku tak tawu laa korang tawu ke idak band nie tapi band nie boleh tahan laa.. ikot telinga korang laa.. band nie sebenanya band indie dari USA.. duludulu sebenanya band nie ade gak meletop kat malaysia.. tapi time tuu aku rase korang tengah sibok main kete mainan atau tengah main barbie ngan jiran sebelah umah..
pastu gadohgadoh nak barbie die... takpon tengah main makmak or main masakmasak kot.. kot laa tak tawu laa btol ke idak.. ce try korang downlod satu lagu die.. tajuk die 'big yellow taxi' best jugak .. kalo nak bawak lagu nie pegi ronggeng kat manemane ke boleh laa...kirenye kalo bagi budak gagap dengar mau die lancar teros becakap.. hahah.. jengjengjeng.. haa!! satu lagi.. kalo takde keje tuu pegi laa like band nie kat fb ye bai..! ├ĄdI0$



pesananhitamputihdariafiq

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...